Suomen Suoramainonta on alueellisen suorajakelun kokenein toimittaja, minkä kautta jaetaan vuosittain n. miljardi kaupunkilehteä, mainosesitettä, katalogia, viranomaistiedotetta ja muuta jakelutuotetta. Hyödynnä monipuoliset lisäpalvelumme jo kampanjan suunnitteluvaiheessa!

 

Ideasta postiluukkuun palvelukonsepti

SSM Valmissuora on ideasta postiluukkuun toteutettava palvelukokonaisuus. Valmissuora soveltuu kiireellisiin kampanjatarpeisiin sekä asiakkaille, joiden oma aika ei riitä eri työvaiheisiin. Palveluun sisältyy tarpeesi mukaan: mainoksen suunnittelu ja taitto, jakelualueen suunnittelu, vedosliikenne ja trafikointi, esitteen painatus, kuljetukset painosta jakelupisteisiin, jakelu halutulla jakelualueella sekä halutessasi myös jälkimittaus. Lue lisää.

Jakelupalvelut

SSM suorajakelupalvelut sisältää valtakunnallisesti ja alueellisesti toteutettavat mainosesitteiden, katalogien, lehtien tai tiedotteiden jakelut. Jakelu voidaan haluttaessa kohdentaa jakelupiirikohtaisesti. Yksittäinen jakelupiiri on n. 220 taloutta käsittävä alue. Suorajakelun skaalautuvuus tekee siitä varteenotettavan vaihtoehdon eri kokoisten yritysten viestintätarpeisiin. Lue lisää.

Jakelualuesuunnittelu ja kohdistus  

Hyvän suoramainoskampanjan toteutuksessa jakelualueen suunnittelu on olennaista. Myynnin aluepäällikkömme osallistuvat yleensä asiakkaiden jakelualueiden suunnitteluun, sillä heille on kertynyt kokemusta parhaimmista kampanjaratkaisuista useilla eri toimialoilla ja alueilla. Lisäksi käytössämme on aluesuunnittelun tueksi erilaisia paikkatietoaineistoja, mitkä mahdollistavat useiden eri kohderyhmien tarkastelun kartalta. Aineistojen tarkasteluun olemme kehittäneet helppokäyttöisiä verkkotyökaluja, joita voit myös itse käyttää. Kohdentamalla kampanjasi oikein lähestyt olennaisinta kohderyhmääsi, kampanjasi teho paranee ja hukka pieneneeLue lisää.

Tutkimus tuo tietoa

Suoramainoksen toteutus voidaan testata jo ennen varsinaista kampanjaa. Internet-paneelilla toteutettava esitesti tarjoaa suunnittelijan työn tueksi kuluttajien arvioita mainoksesta. Suoramainoksen jälkitestauksessa tutkitaan mainoksen huomioarvo sekä menestyminen suhteessa muihin saman toimialan mainoksiin ja medioihin. Kampanjaan voidaan lisätä myös kilpailuelementti, jossa kuluttajat kirjaavat yhteystietonsa joko verkkolomakkeella tai perinteiseen kilpailukuponkiin. Kirjattujen osoitetietojen perusteella voidaan arvioida kampanjan alueellista vetovoimaa. Kampanjan esitestaus tai jälkiseuranta tuottavat tietoa seuraavan kampanjan suunnitteluunLue lisää.

Muut lisäpalvelut

Tarjoamme osana lisäpalveluitamme mainosten viemisen myymälään/jakelutelineisiin sekä muut erilaiset ja erikseen sovittavat kuljetuspalvelut. Lisäksi tarjoamme mainosten lyhytaikaisen säilytyksen jakeluterminaalissa sekä niputuksen ja taittopalvelut. Tarpeista kannattaa keskustella lisää myyjän kanssa.